Powered By Blogger

Sunday, October 2, 2011

ceritakan tentang perpisahan anda kpada sya k

      

anuar zain-perpisahan

Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah kuberi
Tiada lagi bersama
Seringkala aku terlihatkan mu
Impian nan indah
Bersulam bahagia
Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara

Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan
Kehilanganmu
Kasih tercari-cari
Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu


salam semua pe kabar,ari nie roy sje je ltk lgu nie
mcm best ja roy ltk je lah...tp korang mst prnh rasa erti perpisahan mcm mna kn,bila kta perpisahan ngn org yg kta syg,mst kta sedih,so sma2 la kta kosing skit cerita tentang perpisahan hidup kta nie k....
k daa snyum2 selalu yee..
wasalam
^_^


3 comments:

Unknown said...

pernah dulu aku bahagia,
pernah dulu aku meniti hari penuh bahagia,
tapi dunia ini bulat sememangnya,
kan tiba jua hari duka,
biar kasih dihati ini tiada sempadan utk dia,
namun semua ketentuan hanya dariNya,
terpisah jua kami dek kerana hadirnya org ketiga,
namun perpisahan ini aku tahu ada akan rahmatnya,
kerana perpisahan ini dek kerana aku terlalu cintakan dia,
kerana aku hanya ingin bahagia bagi dirinya,
biar siapa pun insan yg dipilihnya,
doa ku…… bahagialah selamanya.

Miya said...

ampa sayang sapa ni..xbgtau kami pn noh...

Unknown said...

xdak spa pon..sja2 ja nie.hehe